Meny
Søk
Hva ser du etter?
LUKK
Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta de siste oppdateringene om RUN, HOKA og løpeglede.
Ved å skrive inn e-postadressen din ovenfor og klikke på “Send meg nyhetsbrev” samtykker du til at vi sender deg informasjon om nye produkter og tilbud og at vi bruker e-postadressen din til å gjøre dette. Det er frivillig å gi dette samtykket, og det kan når som helst trekkes tilbake. Les mer om vår personvernerklæring.
Takk for din interesse for RUN.
Miljøbilde Miljøbilde

Løpeskolen

I denne serien på 7 episoder får vi tips fra vår egen Ola Korbøl. Ola kan betegnes som en supermosjonist, og før han begynte å jobbe i Run AS var det han vi henvendte oss til når det kom en ny HOKA-modell som måtte testes. Når han ikke er opptatt med teamet vårt eller arbeider på et HOKA-event er han ofte å se ute på løpetur, om det er for å trene mot et gateløp, 10 km eller halvmaraton.
TRENING MOT HALVMARATON
Sett deg et realistisk mål, enten det er et tidsmål eller et gjennomføringsmål. Det er viktig å legge inn noen lengre turer på 15 – 20 km, særlig 3-4 uker før løpet. Intervalltreningen bør og ha lengre dragtid og når kroppen er klar for det bør du øke lengden på intervalløktene. «Mengden langøkter trumfer hardøkter», sier Ola.
FORHANDLERE
Se alle forhandlere
LØP TIL TOPPEN