Meny
Søk
Hva ser du etter?
LUKK
Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta de siste oppdateringene om RUN, HOKA og løpeglede.
Ved å skrive inn e-postadressen din ovenfor og klikke på “Send meg nyhetsbrev” samtykker du til at vi sender deg informasjon om nye produkter og tilbud og at vi bruker e-postadressen din til å gjøre dette. Det er frivillig å gi dette samtykket, og det kan når som helst trekkes tilbake. Les mer om vår personvernerklæring.
Takk for din interesse for RUN.
Miljøbilde Miljøbilde

Løpeskolen

I denne serien på 7 episoder får vi tips fra vår egen Ola Korbøl. Ola kan betegnes som en supermosjonist, og før han begynte å jobbe i Run AS var det ham vi henvendte oss til når det kom en ny HOKA-modell som måtte testes. Når han ikke er opptatt med teamet vårt eller arbeider på et HOKA-event er han ofte å se ute på løpetur, om det er for å trene mot et gateløp, 10 km eller halvmaraton.
INTERVALLTRENING UTEN Å SLITE DEG UT
Du trenger ikke å ta deg helt ut når du trener intervaller. Det kan faktisk være relativt behagelig, mener Ola:) I 90 % av intervalløktene dine skal du, når du er ferdig, føle at du kan løpe to-tre drag til. Da klarer kroppen å restituere seg og det er viktig for å kunne ha utvikling. Det finnes forskjellig type intervalltrening og det er viktig å variere i både underlag, skotøy og type intervall. Finn økter du trives med og som er målbare.
FORHANDLERE
Se alle forhandlere
LØP TIL TOPPEN