Meny
Søk
Hva ser du etter?
LUKK
Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta de siste oppdateringene om RUN, HOKA og løpeglede.
Ved å skrive inn e-postadressen din ovenfor og klikke på “Send meg nyhetsbrev” samtykker du til at vi sender deg informasjon om nye produkter og tilbud og at vi bruker e-postadressen din til å gjøre dette. Det er frivillig å gi dette samtykket, og det kan når som helst trekkes tilbake. Les mer om vår personvernerklæring.
Takk for din interesse for RUN.
Miljøbilde Miljøbilde

Abilica x HOKA

- isolasjon– og hjemmetrening med fokus på å vedlikeholde løpsmuskulaturen!
Selv om vi gradvis får åpnet opp samfunnet og antall dager i karantene minsker, er det stadig nødvending å isolere seg. Sammen med Abilica har vi laget en serie på tre økter tilpasset alle og som kan utføres i din egen stue! Fokuset er rettet mot de som ønsker å vedlikeholde og aktivere løpsmuskulaturen. Øktene kan gjøres med og uten utstyr, de krever lite tid og man kan gjennomføre med kontrollert og lav puls. Øktene vil være hensiktsmessige for å gjøre det enklere å trappe opp igjen løpingen, i tillegg til å kunne bevare styrken i viktige ligamenter som holder deg skadefri. Øktene vil passe godt inn i en prosess for å gjøre kroppen klar og rigget for en gradvis tilbakekomst til normal trening.

Vi anbefaler 6-10 repetisjoner pr øvelse. Øktene kan legges opp som en sirkeltrening, med tre til fire sett pr øvelse.

Lykke til!

DEL 1
DEL 2
DEL 3
Vi vil påpeke at ved symptomer og sykdomsfølelse skal man IKKE trene. Vær tålmodig og hvil deg lenge nok, vi vet lite om hvor hardt viruset tar på kroppen. Derfor er det smart å ta noen ekstra dager fri fra trening for å unngå ettervirkninger som kan henge i lenge å skape trøbbel. Lytt til kroppen, den er som regel god til å si ifra!

FORHANDLERE
Se alle forhandlere
LØP TIL TOPPEN